Publikace

8. srpna 2012 v 16:25 | Jani |  O háčkování

Betty Barndenová

Betty Barndenová je návrhářkou v oboru ručních prací a její návrhy se objevují v mnoha časopisech.
V knize, kterou vydalo nakladatelství Slovart, najdete až 200 jejích vzorů pro háčkování.
Všechny jsou přehledně a srozumitelně vysvětleny (jak textově, tak graficky).
Kniha je výborná jak pro začátečníky (obsahuje názorné začátečnické kurzy pro klasické, kruhové i tuniské háčkování), tak pro profesionály.
Najdete tu totiž jak nejjednodušší vzory z dlouhých sloupků, tak složitější plastické a krajkové vzory.
Stačí vybrat si vzor podle fotografie a navrhnout si vlastní stylové oblečení!
Knížka patří mezi mé nejoblíbenější také díky praktickému provedení-kroužkové vazbě a snadno omyvatelnému povrchu.
Narozdíl od časopisů, které se většinou potrhají, o tuhle knížku jen tak nepřijdete, proto je výbornou investicí.

Rita Taylorová

Rita Taylovorá se angažuje v oboru ručních prací. U nás vyšla také její podobná kniha o pletení.
V knize najdete 200 otázek a odpovědí týkajících se háčkování. Určitě jste se sami sebe někdy ptali: které oko je vlastně poslední? Počátá se smyčka na háčku jako oko? Jak na irskou krajku?
Knihu bych nedoporučila začátečníkům, není dostatečně přehledná (popisy nejsou graficky znázorněny). Pro pokročilé je ovšem zajímavou pomůckou! Rozšíří vám obzory, zdokonalí vaše umění háčkovat. Naučí vás dokonce, jak tvořit své vlastní vzory a výrobky.

Candi Jensen

Expertka na háčkování Candi Jensen napsala knihu o háčkování, kterou bych jako jednu z mála s klidem doporučila úplným začátečníkům! Knížka obsahuje přehledný základní kurz háčkování včetně mnoha praktických rad. Následně si můžete uháčkovat některý z jednoduchých, ale krásných výrobků, které jsou popsány pěkně krok za krokem! I já jsem tam našla plno zajímavostí, které pro mne byly nové, ani pokročilé tvořilky se tedy této povedené publikaci nemusí vyhýbat...

Fuchsová, Natterová

Výborná knížka od zkušených autorek a zatím nejlepší souhrnná publikace vhodná i pro začátečníky, na kterou jsem narazila. Najdete tam názorný popis mnoha technik háčkování (kruhové, smyčkové atd.), nepřeberné množství vzorů a navíc ukázkové výrobky (co se týče módy, jedná se ovšem o už poněkud starší střihy).

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Katka Katka | E-mail | 21. srpna 2012 v 20:39 | Reagovat

Ahoj,ja jsem se chtěla zeptat jak dlouho tuto knižku maš? :-) ja se ji snažim sehnat a marně... :-( protože se mi moc libi... :-) že tam v ni jsou skoro všechny vzorečky pohromadě atd. :-) dik kata(katy.venclova@seznam.cz

2 eva eva | E-mail | 4. ledna 2013 v 16:21 | Reagovat

je to super kniha Betty barndnerová ale nemužu ji nikde sehnat je vyprodaná

3 Jeninas Jeninas | 8. ledna 2013 v 18:29 | Reagovat

Já měla štěstí, že ji kdysi koupila babička a dala mi ji, ale také jsem ji nikde neviděla =(

4 zdena zdena | 8. srpna 2013 v 16:13 | Reagovat

Dobrý den,také se snažím tuto knihu už dlouhou dobu sehnat.Nevíte zda se dá vůbec ještě někde koupit?Zkoušela jsem si dát i inzerát.Děkuji,hezký den

5 zdena zdena | 8. srpna 2013 v 16:15 | Reagovat

Zapomněla jsem připsat email.  HANDIKJ@seznam.cz-Děkuji