Užitečné odkazy - české

7. srpna 2012 v 9:57 | Jani |  O háčkování

Háčkování-návody.cz

Stránka plná krásných návodů se nachází na adrese hackovani-navody.cz.

Kreativní techniky.cz

V podkapitole háčkování na webu kreativnitechniky.cz najdete plno skvělých tipů i kurzy háčkování pro začátečníky!

Pletení a háčkování.blog.cz

Poměrně šikovný blog pleteniahackovani.blog.cz je plný tipů a grafických vzorů. Najdete tam naskenované některé časopisy, můžete též shlédnout autorčinu práci. Možná vás navnadí, abyste zkusili nejen háčkování, ale i pletení...

Ruční práce.cz

Začínáte-li s háčkováním a nechcete si kupovat žádnou knihu, protože nevíte, jestli Vás to vůbec bude bavit, mrkněte se na rucniprace.cz/hackovani. Najdete tam kurz pro začátečníky, vysvětlí Vám tam základní sloupky a nabídnou plno zajímavých vzorů. Nevýhodou však je, že jsou vzory vyjádřeny pouze textově, nikoliv graficky. Já osobně preferuji spíše grafické popisy.

Fler.cz

Možná znáte web pro milovníky handmade fler.cz. Najdete tam blogy lidí, kteří se zajímají o ruční práce a můžete si tam koupit jejich výrobky. Samozřejmě se tam nachází i sekce Pletení a háčkování.

Lenka Lenča.blog.cz

Lenčino háčkování aneb háčkovaná zvířátka včetně popisů! Autorku můžete potkat na mnoha výstavách a její výrobky si zakoupit! Určitě mrkněte na lenkalenca.blog.cz!

I-pletací příze.cz

Kaleidoskop přízí včetně e-shopu za dobré ceny najdete na i-pletaci-prize.cz. Nabízejí plno barev oblíbených přízí, které si můžete osobně vyzvednout i v jejich ostravském skladu.

Fizule71.blogspot.cz

Na Fizulině blogu najdete plno tipů na háčkování. Mimo jiné základní i obzvláštněný kurz nebo tip na měnění barev při háčkování! Můžete si podle podrobného návodu uháčkovat balerínky, šálu, nebo třeba berušku =).

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pletenka Pletenka | E-mail | Web | 18. července 2016 v 14:35 | Reagovat

Zdravím, užitečný je také eshop Království Klubíček, kde mají luxusní příze! :-) <a href="http://www.kralovstviklubicek.cz/">Pletení a háčkování</a>

2 haibara haibara | Web | 6. října 2016 v 5:29 | Reagovat

sms půjčka bez registračního poplatku :-?